Ik ben in het bezit van de senseo hd 7810 maar het productie nr 04474 komt niet voor in het tabel', komt hij dan wel in aanmerking .

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat is de productiedatum?

Antwoorden (5)

In aanmerking voor wat?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien al gedaan: maar op deze site staat meer info:
http://www.philips.nl/service/senseo/index.page
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk je trouwens wel bij het juiste productie nummer?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kennelijk niet, want je moet op de website niet een productienummer opgeven maar een productiedatum om te weten of het teruggestuurd moet worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die productiedatum wordt vastgesteld aan de hand van het productienummer, om precies te zijn de eerste vier cijfers van het productienummer.
in aanmerking tot bomgordel van 't jaar..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ervan uitgaande dat Philips goed heeft uitgezocht bij welke apparaten de productiefout kan voorkomen: nee, als het productienummer niet in de lijst voorkomt, betekent dat dat jouw apparaat eerder (of later) is geproduceerd dan de 'oplage' waar het fout bij is gegaan. Er valt dan ook niets te repareren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
aanmerking voor wat? garantie? geld teruggave?