hdd recorder met digitenne

ik weet dat je maar een zender tegelijk kan opnemen/kijken.
Het opnemen lukt, maar hoe kan ik met de timer opnemen? Ik kan alleen met de hand op "record "of "stop"
zetten.
Ben al 2 dagen aan het klooien!
ik heb een LG rh387H

Toegevoegd na 1 dag:
als ik op "home"druk, en dan naar timer record,
krijg ik :eerst kanaal instellen.
hierdoor kom ik niet in een volgend menu.

Ik heb alles op av2 staan.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Kijk in de handleiding daar staat op pagina 26 hoe je hem moet instellen met een timer

Toegevoegd na 17 minuten:
zie uitleg hieronder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verbind de LG met (Scartkabel) met de digitenne doos.
Druk op de LG op "Home", pijl naar links, 2 keer pijl naar beneden (of 1 keer omhoog), dan sta je op timer en druk je op "Enter". Je krijgt de lijst te zien met alle timer-opnames.
De bovenste heet "Nieuw" Als je daarop gaat staan (met de pijltjestoetsen) en je drukt op "OK/Enter" dan kun je datum, zender, tijd, etc. instellen. Zender kan alleen met de pijltoetsen, andere dingen ook met de cijfertoetsen onder het klepje. Ben je klaar druk dan op "OK". WIl je nog een opname dan zet je de balk weer op "Nieuw" etc. enz. Ben je uitgeprogrammeerd en hoef je geen opnames te bekijken dan zet je je RH387 uit.
Bovenstaande beschrijving geldt voor opnames m.b.v. een analoge antenne op de antenneingang van de LG.
Wil je van de digitenne-doos opnemen, dan kies je bij zender AV1 of AV2 al naar gelang waar digitenne op aangesloten is. De rest blijft hetzelfde. Je moet nu wel Digitenne zó instellen dat de goede zender klaar staat. De LG kan via Scart alleen maar opnemen wat de Digitenne-doos doorgeeft en heeft daar geen enkele invloed op.
Je kunt dus alleen 2 verschillende zenders opnemen als je zelf tussentijds zorgt dat Digitenne op de andere zender gezet wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon Digitenne opzeggen, slechte troep van KPN en neem een echte digitale provider!