Een mutator is een ander woord voor gelijkrichter.
Maar voor de rest is je vraag te algemeen. Niet bij elke 3-fase schakeling is gelijkrichting nodig. Maar soms ook weer wel, bijv. in een lastrafo. Dus de vraag is wat voor toepassing je er op wilt aansluiten.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt ik weet hierbij al genoeg ;)

Andere antwoorden (1)

Mijn man is electricien maar van een mutator heeft hij nog nooit gehoord, misschien kan je de vraag iets anders stellen?