hoe kom ik aan een master-code van een B&O?

we hebben hier een B&O maar geen master-code om deze weer van de pin af te halen.

waar kan ik aan zo'n code komen.

Toegevoegd na 4 minuten:
ik denk dat we wel weten dat ik met B&O een Bang & Olufsen bedoel.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.9K

Het beste antwoord

De MASTER-code is een unieke vijfcijferige code voor elk product, die op een speciale en beveiligde server is opgeslagen bij Bang & Olufsen in Struer.
Bij een vergeten PIN-code neemt de klant contact op met zijn of haar Bang & Olufsen dealer, die vervolgens de Master-code aanvraagt in Denemarken. Het spreekt voor zich dat hiervoor type-, serienummer en naam en adres moeten worden opgegeven zodat kan worden nagegaan of men met de rechtmatige eigenaar van het product te maken heeft.
Op basis van deze gegevens kan de juiste Master-code worden afgedrukt, die in een gesloten envelop rechtstreeks aan de klant wordt gestuurd.
Hierbij wordt de zelfde beveiligingsmethode toegepast die door de banken wordt gebruikt om codes voor creditcards en PIN-passen veilig te kunnen verzenden.
AWM