Hoe zet je applicaties op ipod touch?

Ik wil graag wat applicaties op mijn touch neerzetten. Ik heb dit nog nooit gedaan. Kan iemand mee uitleggen hoe dat in zijn werk gaat. Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Je moet uiteraard eerst iTunes downloaden, als je dat al hebt, dan moet je je iPod Touch met de USB-kabel die je erbij krijgt in de computer doen, dan verschijnt de iPod in iTunes. Dan moet je applicaties downloaden in de Appstore, als je dat gedaan hebt klik je de iPod in iTunes aan, gaat naar applicaties, en zet ze erop.

succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op je ipod zit een programmatje, genaamd appstore.
Als je op dit icoontje klikt, kan je in de appstore rondkijken en op een app klikken. Dan klik je op "gratis" of bijv. "€0,79) en dan nogmaals klikken, en dan moet je je email en wachtwoord invoeren.
Om zo'n account te maken moet je op je computer itunes downloaden en openen, waarna je je ipod aansluit met de usb-kabel. Ga naar "Ipod van *..*" en klik op "nu registreren". Dan zul je je gegevens in moeten voeren en klaar is kees.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het belangrijkste is dat je een WI-FI verbinding hebt , dan ga je naar de app,store waar je de keuze hebt uit honderden applicaties, als je je aplicatie hebt uitgekozen, ga je naar het rechts boven kleine knopje waarop of deprijs van de app staat, dan klik je op installeer en voer je je I-tunes wachtwoord in (als je die niet hebt maak deze aan in I-tunes op de PC) dan zal de app automatisch installeren op je Ipod/Iphone.