Waar kun je een goedkoop Usb toetsenbord stofzuiger kopen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weer wat geleerd. dacht even dat het een grap was! Leuk dat het echt is. Of het werkt?

Antwoorden (5)

Bij dealextreme

http://www.dealextreme.com/products.dx/category.316~search.vacuum%20cleaner

Toegevoegd na 3 uur:
OJA DENK ERAAN: Bij een stofzuiger ontstaat Statische Electrischiteit --> dit is NIET goed voor een pc of laptop.

Als je een gewone pc uizuigt met een gewone stofzuiger kan je zelfs verschillende componenten beschadigen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij TNTpost 9,95
http://www.tntkadowinkel.nl/online_bestellen_1916/USB-Stofzuiger.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij onderstaande link kan dat.. maar als je even googeld zie je heel veel sites die een usb stofzuigertje verkopen! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een USB-poort kan maar heel weinig stroom leveren. Zo een stofzuigertje heeft dan ook heel weinig zuigkracht. Af te raden. Je kunt beter zo een blaasding kopen in de fotowinkel, dat werkt veel effectiever.
Plaatje bij antwoord
AWM
14 jaar geleden
Nee, maar helpt dat echt? Wat is er mis met een gewone stofzuiger met zo'n borstelopzetstuk?