Hoe komt het dat mijn MP3-speler van een gesproken boek, hoorcollege e.d. de volgorde niet aanhoudt?

Ik zet de bestanden over, als ik ga afspelen springt het schijnbaar willekeurig door de hoofdstukken heen. Nooit op de volgorde van boek of college.
Hoe komt het, maar vooral hoe kan ik het verhelpen zodat ik gewoon achteroverleunend van hoofdstuk 1 naar 2 enz. kan luisteren??
Elsk

Toegevoegd na 54 minuten:
Wat zijn dan de 'file-tags'? Ik heb de namen nu alfabetisch gemaakt, maar dat helpt niet. Namen alleen is dus niet genoeg?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
he, zo'n MP3 speler heb ik ook. Namen zijn juist, tags zijn juist en toch is de volgorde (zonder shuffle) niet altijd juist.

Antwoorden (2)

Er zijn 2 hoofd mogelijkheden:

Je hebt de bestanden geen alfabetische namen gegeven, zoals

h1_fineman_lecture 1 and 2.mps
h2_fineman_lecture 3 and 4.mp3

maar

fineman_comments.mp3
Finman boek h1.mp3
fineman h3 boek 2.mp3

De 2e optie is dat de MP3 speler op shuffle staat. Dat uitzetten en hij zal weer alfabetisch door je index lopen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De tags lopen dan niet op in volgorde... Ga met een mp3 bewerkingsprogramma zoals Tag&Rename naar die files toe en hernoem de tags in oplopende volgorde...

Je MP3-speler kijk niet naar de file-namen, maar naar de file-tags... Dus zet die goed en je zult geen problemen meer hebben met de volgorde...