hoe kun je een magimix cuisine 4200xl weer oplappen als deze kapot is?

in onze professionele keuken in een restaurant is zojuist de magimix kapot gegaan. De motor is stuk en het mes heeft daardoor geen grip meer en snijd/hakt niet meer. Kan je dit zelf maken, kun je dit uberhaupt laten maken? Of moeten we gewoon een nieuwe aanschaffen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Als het goed is, heb je twaalf jaar garantie op de machine, dus is er misschien een mogelijkheid op gratis reparatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als de motor is doorgebrand zul je een andere motor moeten vinden. Soms zijn ook de koolborstels in de motor versleten, deze kun je eenvoudig vervangen.