Mag een accu voor een mover , aangesloten op een druppellader ,in een schuur,in de vrieskouw staan ?

accu , druppellader

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja, beter van niet, maar hij gaat er niet stuk van.
AWM
14 jaar geleden
Ha, die Gast10982;

Aangesloten op een druppellader is er geen enkel bezwaar, want dan blijft het chemische proces in de accu gewoon doorgaan en verliest hij niets van zijn kracht. De temperatuur is alleen van invloed op stilstaande maar niet aangesloten accus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een acculader zorgt dat de accu geladen wordt. Zodra de accu vol zit, zorgt een druppellader voor het optimaal houden van de accu. Een onderhoudslader zorgt voor een optimaal laadprofiel en zorgt er voor dat de accu altijd optmaal onderhouden wordt.