Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

De magnetron zorgt ervoor dat de aanwezige water- en vetmoleculen sneller gaan draaien. Dit werkt dus erg goed bij voedsel maar zal bij een boek of bijvoorbeeld een bord dat onder het voedsel ligt, geen effect hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

Helemaal niets, als het boek droog is.
En als ie niet droog is, dan komt ie er wel droog uit.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
De praktijk is de beste leermeester.

Maar let op: "Don't try this at home"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Komt deze er als boek weer uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, een boek vat geen vlam. het komt er als het nat is droog uit en anders misschien iets bruiner dan normaal
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom? Voor papier om vlam te vatten heb je twee dingen nodig: zuurstof en hitte. Zuurstof is er, maar hitte niet. Wel straling, maar die gaat recht door het boek heen. Alleen als de straling water tegenkomt dan botst het daar tegenaan en dat produceert veel warmte. Dus als je boek kurkdroog is komt het er net zo uit als dat het erin gegaan is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel opletten dat er niet veel nietjes inzitten, Want die gaan spetteren en kan er wel degelijk brand ontstaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien gaat het vonken als het boek verguld op snee is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn ervaring is wel met van die magnetron popcorn dat je die niet al te lang in de magnetron moet doen. Die wordt namelijk wel erg heet en gaat uiteindelijk verbranden. Ook het papier van de zak wordt dan zwart. Ik heb het uiteraard nooit zo ver laten komen, maar ik kan me wel voorstellen dat het papier uiteindelijk vlam zal vatten als het echt te heet wordt.
Met alleen een boek in de magnetron en verder niets zal het waarschijnlijk geen effect hebben. Het boek zal niet verbranden denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
In het zakje van de popcorn zit metaalfolie. Daarom wordt het zo warm daar van binnen.
Boeken zijn zo 1820... Met een boek in de mangetron gebeurt niets. Wil je rook en discoflitsen in je magnetron, doe er dan een CD in; dat heeft veel meer effect!

(geen garantie voor je magnetron en zeker niet voor je CD).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ie een leren laft heeft: daar konden wel eens watermoleculen in zitten. Dat zou dus misschien warm kunnen worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een gewoon boek bevat onvoldoende vocht of vetten om iets te laten gebeuren; probeer dus eens een gemarineerd kookboek. Eet smakelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
proberen.
Ik denk niet dat ie in vlammen gaat vliegen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan vliegt magnetron in brand..!!
neit doen dus..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je hem aanzet misschien wel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahahahahahaha!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding