Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik woon 150 meter van gsm mast en hep kinderen is er gezondheid probleem wat kan ik doen

ik woon er nu 20 jaar was en mooie buurd gsm mast staat nu 2 jaar ik ben niet meer de zelfde er is spanning in ons gezin telt mijn kinderen niet waar hallen ze het recht om met onze gozondhiedt te spelen wij zijn toch ook mensen of niet

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
974

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Laat een meting uitvoeren... Door jezelf en vraag ook of de gemeente/de provincie dat doet...

Of het kwaad kan en of het tussen de oren zit weet ik niet, maar als je zekerheid hebt dat de straling verwaarloosbaar nihil is, dan kun je je erbij neerleggen en dan is de spanning van de onzekerheid weg...

Dus laat een meting verrichten... Dan krijg je rust en zekerheid...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kans dat je problemen door die GSM-mast is uit te sluiten. Geen enkel onderzoek heeft kunnen aantonen dat GSM-masten veroorzaken wat je beschrijft.
Ik zou eens echt op zoek gaan naar de oorzaak van je problemen. Die mast leidt de aandacht daarvan af.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Ik zou me er niet te druk over maken, zo vreselijk zonde van je tijd en energie...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk is 't slechts een mentale kwestie - echter die kan ook degelijk wel een ongezonde invloed uitoefenen! Je krijgt de gemeente niet zo ver dat ie de toestemming intrekt. Dus 't enige wat overblijft is helaas: verhuizen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tsja, dan moet je eerst bewijzen dat die twee zaken (spanningen thuis en de zendmast) met elkander te maken hebben. Als dat lukt kan je naar de rechter stappen.
En het is maar de vraag of er een verband is tussen beiden. Blijkbaar mag je gewoon een zendmast ergens neerzetten en is het niet bewezen dat daardoor gezondheidsproblemen zijn.
Wat betreft je laatste vraag; aangezien je hier reageert verwacht ik inderdaad dat je een mens bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Gezondheidsraad heeft uitgebreid onderzoek gedaan. De kans dat zich in woon- en werkruimtes onder basisstations gezondheidsproblemen voordoen, is volgens de raad ''verwaarloosbaar klein''. Niettemin melden zich regelmatig mensen die ervan overtuigd zijn dat hun gezondheidsklachten direct samenhangen met hun verblijf in de nabijheid van een zendmast.
Beter onderzoek zou moeten. Klachten van een hoeveelheid mensen zou een onderzoek hier naar kunnen bespoedigen.
Wie weet wat er met verbeterd onderzoek straks alsnog wordt aangetoond. We hebben immers ook jarenlang allerlei afval onder de grond gestopt, waarvan we toen nog niet wisten hoe schadelijk het was voor het milieu.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
150 meter? Joh grote kans dat er wel meer staan.
En wedden dat je als je het niet weet dat er 1 in de buurt staat je ook niks merkt?

In Haarlem liepen ze ook te klagen bij de gemeente.
Die mast mest en zou weg. Want iedereen had er last van.
Nu bleek die mast als meer dan een jaar uit te staan omdat door samengaan van providers er dubbele masten in gemeentes staan. Die mast stond op de nominatie op sloop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding