op http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=74278 staat een savegame kan iemand me vertellen wat ik nu moet doen?! met psp overzetten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Download het bestand en wacht tot hij binnen is. Ondertussen zou je je PSP alvast aan kunnen sluiten en hem op USB - Modus kunnen zetten. Pak het .rar bestand uit met winRar en zet de map met de daarin bijbehorende option file op het bureaublad.

Vervolgens ga je op je PSP naar de map SaveData. Als het goed is vind je daar al je savegames. Zoek nu jouw oude option file van PES , (om het snel te doen kan je de vensters even op Miniatuurweergaven zetten zo zie je gelijk welkle je moet hebben).

Als je je option file hebt gevonden klik je rechtermuisknop en dan naam wijzigen. Kopier de naam van de save game, het begint altijd met de letter U. Nu heb je de naam gekopierd. Ga vervolgens naar de save die je net heb gedownload en je ziet dat deze een hele andere naam heeft. Doe rechtermuisknop en naamwijzigen, dan druk je CTRL+V in om de naam van jouw eigen savegame te laten verschijnen.

Nu kun je de savegame op je PSP zetten, hij wordt namelijk nu correct gelezen.