Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ja, maar dat is afhankelijk van je regio-instellingen. Meestal is het een kwestie van de voorgeprogrammeerde regio omzetten naar regio "0".

Hoe dit moet is afhankelijk van het type dvd-speler en staat in de handleiding.

In de bron de lijst met regio-nummers.

De dvd die jij gekocht hebt komt uit regio 1.

Nederland valt onder regio 2.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee dus, let op met andere antwoord, je kunt de dvd speler maar een keer van region veranderen. Er zijn dcd-spelers die multiregion zijn. Het is gewoon een pesterij van de fabrikant. Lenco is multiregion. In singapore halen ze voor een klein bedragje de gelemmering eruit. Ik haal de regiocode er altijd uit met een softwareprogramma. Ik heb vorige week een aantal regio 3 dvd's gekocht (Azie) en die speel nu gewoon in NL af. Ik wil dat wel voor je doen hoor, maar dan moet je hem wel naar mij opsturen. Mail mij dat maar, dan zal ik je de instructies wel toesturen.

Toegevoegd na 55 seconden:
Ik bedoelde niet een keer, maar enkele kerenren (3 of 4 keren) veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus als je de regio meteen naar regio "0" veranderd, ben je klaar!
Heel veel DVD-spelers kun je met een bepaalde code, regiovrij maken.
Ook kan je een 20-tal keer van regiocode wisselen, alleen het probleem is dat je na dat deze aantallen erop zitten je op de regiocode blijft staan waar je op dat moment op staat. Diit wisselen is gewoon legaal en staat of het goed is in de handleiding.

De DVD-speler regiovrij maken staat op internet, maar mag officieel niet, ook is het niet bij elke dvd-speler mogelijk.

Toegevoegd na 50 seconden:
20-tal --> meestal bij philips, bij sommige spelers is dit ook minder, zoals hierboven al wordt gezegd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding