Waar kan ik online de goedkoopste maar ook een goede magnetron bestellen?

ik word gek van alle sites, en in mijn positie is het slenteren van winkel naar winkel niet meer vol te houden.
wie is er helemaal weg van een bepaalde betaalbare site.?
de magnetron hoeft alleen maar op te warmen. dus niet grillen ect.
wie weet het?

Toegevoegd na 3 minuten:
ik wil wel nieuw

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Er zijn websites met meningen en ervaringen van gebruikers en waar je verschillende types/merken met elkaar kan vergelijken. Bijvoorbeeld www.vergelijk.nl, www.kieskeurig.nl. www.prijsvergelijk.nl. Er zijn er vast nog wel meer. En dan kan je ze vaak ook nog bestellen zonder dat je de deur uit hoeft. Lekker makkelijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Marktplaats.nl wellicht...

Toegevoegd na 12 minuten:
Oh jee, dat je een nieuwe wilde dat had ik niet gezien toen ik de vraag beantwoordde...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zie bewerking. bedankt wel ;-)
Lieve bailey, laat je mannetje zaterdag gewoon even lekker naar bcc of zo gaan.
Daar kunnen ze hem informeren en jij hoeft in jouw positie niet te zeulen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zeer goede ervaringen met Redcoon, vaak het voordeligst en betrouwbaar
http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductList/cid/6010/?searchCategory=&order=ctl_price&brand=all&price=all
kijk en vergelijk

succes met de laatste loodjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net een folder van Scheer & Foppen in de bus gekregen Er staat een magnetron met grill in voor E.49,95. Merk staat er niet bij en kan ik net niet lezen op de foto. Inhoud 17 l.
E-mailadres: www.scheerenfoppen.nl
14 jaar geleden
Koop gewoon via een winkel i.p.v. dat klote internet.In de winkel krijg je voorlichting en als die kapot gaat krijg je bij een normale winkel service. Oja redcoon geen enkele nederlandse importeur levert hieraan dit wordt via litouwen ingekocht als app kapot moet deze voor service ook hiernaar toe. en dit is niet alleen met magnetrons