Ik heb een psp met een sd kaart erin. Kan ik op die sd kaart een film zetten in mp4 format en die dan afspelen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

nee, het is voor zover ik weet niet mogelijk om zomaar een willekeurig filmpje in MP4 format op de SD kaart te zetten.
je zult die eerst moeten omzetten naar een formaat die de PSP wel afspeeld en die dan in een specifieke map op je SD kaart te zetten.

PSP video 9 is daar erg handig voor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tenzij je een converter hebt, zul je waarschijnlijk bedoelen dat je een MemoryStick Pro kaartje in je PSP hebt zitten. Je kunt een film in MP4 op het kaartje zetten, maar het is afhankelijk welke codec je gebruikt of hij hem afspeelt. Je kunt PSPVC of XVid4PSP gebruiken om willekeurige bestandstypen om te zetten via presets voor PSP of iPod of andere draagbare systemen.

Dit zijn legale programma's waarmee je eenvoudig wat dingen kunt doen.