Ik wil de HP Pavilion tx2-1250ed kopen maar is dit wel een goede keus?

Ik wil een HP Pavilion tx2-1250ed kopen...... Het is de perfecte laptop voor mij het heeft alles waar ik behoefde aan heb maar...... Nu ik naar de prijskaartje kijk zie ik € 979,- te veel! Dus weten jullie een website of winkel met een gemiddeld prijsje of is tips of dit wel een goede laptop is? alvast geen www.laptopshop.nl want daar kost die € 979,-

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

ik heb zelf de HP pavillion m7390? (dat is de gewone computer, geen laptop) en ik zou hem in de toekomst niet meer kiezen om het feit dat we er veel problemen mee gehad hebben. vooral met de videokaart, en sensoren etc en dat er van allerlei ventilators bijgebouwd moesten worden etc. Maar je zoekt de laptop er van, dus dat is toch een andere. ik wou je bij deze aleen laten weten dat ik met de gewone pavillion pc veel problemen heb gehad, dat hoeft bij de jouwe dan wel niet zo te zijn maar qua merk wel in dezelfde fabriek worden gebouwd? en de service als er iets kapot is? poeh.. je moet hem in de originele doos meegeven in de garantie, maar je krijgt hem na de reparatie in duitsland niet in dezelfde doos terug, wat dus inhoud dat ze moeilijk doen als je daarna nog een probleem heb en je hebt die originele doos niet meer. nee, Hp = mij niet meer gezien. ik heb alles van dat merk, maar als het kapot gaat, komt er geen Hp meer bij mij in huis. (had meer service verwacht voor zo`n bedrag, mijn pc was ook vrij duur 3 jaar geleden).

Toegevoegd na 3 minuten:
vergeten erbij te zeggen dat alles zowat kapot ging het 1e jaar (dvd writer, cd writer, alles wat draadlood is met name alles wat contact moest maken deed het niet, beeld was misvormd) en na de reparatie is windows er door hun opnieuw opgezet, en dan kun je alles van a tot z (media center en alle losse software van HP) opnieuw zelf installeren. en mijn pc is met schade terug gekomen van de reparatie, zegt genoeg over het bedrijf. als ze hun geld binnen hebben, ben je bedankt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Via deze site is hij iets goedkoper. €899,99
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je maar is er ook een website onder de 700 euro's
Probeer deze sites eens:
http://www.portablegear.nl/reviews/HP_TouchSmart-tx2-1250ed.htm
http://www.vergelijkenvanprijzen.nl/product/PAVILION-TX2-1250ed.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via de site van kieskeurig kan je reviews over deze laptop lezen van gebruikers (overigens is van deze laptop nog geen review, maargoed... in de loop van de tijd zal dat wel veranderen). Daarnaast is er ook een lijstje met aanbieders van deze laptop. Dan kan je zelf even kijken naar de goedkoopste aanbieder.