weet iemand een programma waarmee je audio achter een video kunt zetten?

Toegevoegd na 1 uur:
Met windows moviemaker lukt het bij mij niet, omdat hij daar de filmpjes niet duidelijk afspeeld. Ik maak mijn mijn filmpjes met een hypercam, dus als iemand daar nog tips voor heeft zijn ze ook welkom!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Windows Movie Maker, staat standaard op bijna elke computer.
Zoek binnen "Help" naar Muziek en de rest wijst zichzelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Magix video deluxe 2007

...heb ik op cd-rom ooit gekocht. Daa kun je overigens nog veel meer creatieve dingen mee doen. Hij is wel wat prijzig, maar een hebbeding voor alle video bewerkers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik werk met Roxio. Met de editor-functie kun je ook stukjes geluid knippen en precies daaronder zetten waar je wilt. Of bijvoorbeeld een zinnetje steeds herhalen voor een komisch effect.