Waar kan ik een gratis update krijgen voor de tomtom go 700?

ik heb hem via marktplaats gekocht maar kent niet alle straten en huisnummers

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (3)

Voor zover ik weet, zijn gratis updates niet mogelijk. Voor een update van de kaarten zul je moeten betalen, net zoals ieder ander.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is doorgaans erg moeilijk om een update van de tomtom gratis te krijgen. Maar ga eens naar een winkel als halfords, ofzo. Die kunnen je wellicht aan een actuele kaart helpen...

Maar werkt de 'Go 700' trouwens niet met VDO?
Dus wordt de kaart niet geupgrade door de sataliet zelf?

En op postcode zoeken wilt ook wel eens helpen. Een goede vriend van de familie gaf voor Nederland de postcodes uit bij TNT en dat gebeurde ver voordat ze met nieuwbouw begonnen. Dus de postcode moet dan in je tomtom zitten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij TomTom krijg je niks gratis. Alles heeft zo zijn prijs, maar dan heb je ook wat. Je kunt alleen gratis (nadat jou product geregistreerd is) updates voor je software krijgen. Moet je TomTom home op je computer installeren.