Bestanden maken op PC, voor je TI 84 Plus

Ik heb een Ti 84 Plus, wil daar graag wat tekst in hebben (hoef ik geen commentaar op ^^). Ik heb de cd in de laptop. Software geinstalleerd, alleen hoe moet ik nu bestanden maken voor mijn Ti, en hoe zet ik ze dan over naar mijn Ti. En met welk programma (van die software) moet dit. Graag uitleg voor dummies.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Voor informatie en antwoorden op je vraag verwijs ik je graag door naar de website (zie bron)

Ik gebruik notefolio creator zelf voor mijn TI 89.

Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn toch emulators, daar kun je toch mee vooruit en dan zet je het programma toch terug op de machine...

Of ik snap je probleem niet... Je emuleert alles op je pc en de broncode gaat naar je TI 84... :-))