Graag weet ik waar ik slakken het beste kan brengen, zonder ze te doden?

Veel slaken nu, ik maak ze liever niet dood...maar wat dan wel?
Slakken

3 jaar geleden
in: Dieren
1.6K
Erna55
3 jaar geleden
Je kunt ze naar de vogelopvang brengen. Vogels zoals merels, lijsters, spreeuwen en eksters, maar ook eenden en kippen eten slakken.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@Erna55
Ja, zo zit de natuur in elkaar. De een wil de slakken sparen en de ander eet ze op.

Antwoorden (1)

Gewoon, overal natuurlijk, als je slakken ergens heen brengt zonder ze dood te maken doe je toch wat je vraagt? Als je ze in de tuin van de buren neerzet zullen die niet blij zijn. In openbaar groen is er niemand die er bezwaar tegen zal maken.

Daar zitten ook al zoveel slakken in dat het niet uitmaakt of er nog een paar bijkomen.

Speciale opvang is er niet hoor ;)