Na de eerste regenbui vanmorgen deze lange en dikke slang of worm gevonden; wat is het?

Meteen in het natte gras nog nooit zo'n geweldig groot beest aangetroffen. Ruim 20 cm lang en opvallend dik. Vond geen gat in de grond war hij uit kon komen.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Dieren
2.5K
Amadea
3 jaar geleden
Als je https://mst.dk/media/115417/storregnorm-16-9.jpg?width=678 180 graden draait is exact dezelfde foto zichtbaar. Hoezo is dit in jouw tuin?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@Amadea
Hoeveel plaatjes heb jij al gedetermineerd die door een vragensteller van internet is geplukt en door jou via Yandex Image Earch is teruggevonden? Zijn er heel wat.
Amadea
3 jaar geleden
Je had op z'n minst erbij kunnen schrijven dat de foto ter illustratie dient en geen footage betreft...

Antwoorden (1)

Dat is een gewone regenworm deze kunnen wel 30 cm groot worden.
Toegevoegd op 01 mei 2020 10:07: bron
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@ronron1212
Oeps, niet verwacht van zo'n gewone pier; zag hij ook niet zo naar uit.
ronron1212
3 jaar geleden
Vissers zie ze wel vaker die gebruiken die pieren graag.