Hoe maak ik mijn konijn zindelijk?

Ik had op deze plek een kattenbak gezet zonder deksel maar merkte dat de regen erin geraakte, toen ik het deksel erop deed, ging ze haar behoeften ergens anders doen. Wat kan ik nu doen zodat ze terug haar behoeften doet in de kattenbak???

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Dieren
2.1K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
De kattenbak op een overdekte plek zetten, uit de wind.
Bv tegen een houten muur/schutting en daartegen een overhangend afdakje maken.
Reddie
4 jaar geleden
Is het je bekend dat konijnen hun ochtendkeutels opeten omdat ze anders een tekort krijgenaan essentiele mineralen en bacterien?
Ze zoeken liever hun eigen plek dan op die vieze kattebak vulling.

Antwoorden (1)

zowiezo die kattenbak ergens zetten dat er niet in regent, en plasjes en/of poepjes in de kattenbak leggen , zodat Konijn weet dat het daar ook kan!!! proberen waard!!!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
als je zaagsel in die kattenbak doe, gaat dit meestal beter als dat je er niks in doet.