Weet iemand van welk dier deze poep is?

Nu voor de tweede keer op onze tuintafel.... Weet iemand misschien van watvoor dier dit kan zijn?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Dieren
3.9K
Z512099
4 jaar geleden
Van een of andere vogel.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik denk dat het daar veel te groot voor is. Ongeveer 3 cm

Antwoorden (1)

Zou van een marter kunnen zijn.
De steenmarter is overwegend een carnivoor. Muizen, ratten, woelmuizen en eekhoorns staan bij de steenmarter op het menu. Ook eet hij vruchten, bessen, kersen, vogels en eieren. Soms eet hij ook kikkers en hagedissen. Op sommige plaatsen eet hij juist voornamelijk vruchten, insecten en aas. Restanten hiervan (bijvoorbeeld pitjes of botjes) zou je in de poep kunnen terugzien.
4 jaar geleden
paulus811
4 jaar geleden
Zou wel eens het juiste antwoord kunnen zijn. Als je een marter in de buurt hebt, zorg dan dat deze niet in je woning kan komen, ze leven graag op zolders en verlaten ruimten in je schuur. De hoeveelheid drek die je vind wanneer je het ontdekt is enorm. Ook zijn ze dol op de kabels onder de motorkap van de auto. Het schijnt te helpen om de kabels in te spuiten met WD40.