Welke dieren kunnen dode huidcellen eten?

Ik heb gehoord dat Rotsgarnalen en de Garra Rufa vis dode huidcellen eten, maar zijn erook andere vissen/gernalen die dit doen?

4 jaar geleden
in: Dieren
2.1K

Het beste antwoord

Geen enkel dier. Ook de dieren niet die je noemt. Die Garra Rufa visjes worden dermate uitgehongerd dat ze proberen je huid op te eten. Feitelijk dierenmishandeling en ze worden langzamerhand overal verboden. Verder zijn de bakken waarin ze zwemmen vergeven van de uitwerpselen en bacteriën, een klein wondje en serieuze infecties liggen op de loer.
4 jaar geleden
DevyB45
4 jaar geleden
Bedankt voor je reactie escape, ik wist dat niet eens, dan sla ik de fishspa maar over!
TurfGraver
4 jaar geleden
Heeft u daar een bron over?