Wanneer moet de luchtvochtigheid bij indischeloopeenden omhoog?

Ik ben (witte) indischeloopeenden eieren aan het uitbroeden (8 stuks) en ze zijn nu al op de 22ste dag maar Ik kan nergens duidlelijk antwoord vinden op mijn vraag kan iemand mij misschien helpen?
plss antwoord zo snel mogelijk als dat kan

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Dieren
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
plssssss reageer iemand snel want er was een site die zei dat het op e 22ste dag moest en dat is nu!
maar een andere zei weer dat het 2 dagen van te voren moest dus daarom deze vraag

Antwoorden (1)

Het uitbroeden duurt 28 dagen.
Pas de laatste dagen moet de luchtvochtigheid omhoog.
Wat diegene tegen jou zei, klopt dus: De laatste twee dagen.

https://www.eend.net/eendeneieren-uitbroeden/
De link gaat ook over uitbroeden mbv een broedmachine.
En jouw eigen broedmachine wordt in de link aanbevolen.
Toegevoegd op 14 april 2019 15:19: tekst