Is dit een normale mug en hoe kan hij nu nog leven?

Tijdens het afhalen van mijn beddengoed vloog deze mug door de lucht. Hoe kan hij nu nog leven en is het überhaupt wel een normale mug? (Zie foto)

Toegevoegd na 8 minuten:
Op één of andere manier kan ik de foto niet uploaden, volgens mij is het een gewone mug. Dan rest mij alleen nog de vraag: Hoe kan hij nu (20 december) nog leven?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Dieren
1.2K
ronron1212
6 jaar geleden
Ik had gisteren ook een mug te pakken.
Erna55
6 jaar geleden
Eergisteren tijdens een wandeling zag ik veel muggenzwermen.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk leeft de mug niet "nog steeds" maar is hij net uit een eitje gekomen. De omstandigheden in een slaapkamer zijn daar niet bepaald slecht voor, met warmte en vocht.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hmm had na de kou van vorige week wel gehoopt dat ze nu dood waren. Maarja, zij vinden ook hun schuilplaats natuurlijk. Bedankt voor je antwoord!