De vliegen zijn erg stekerig dit jaar. Hoe hou ik die vervelende beesten van mijn huid?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Dieren
1.8K
Amadea
6 jaar geleden
Uhhh, vliegen steken niet dus wat bedoel je? Gaat de vraag over muggen of andere insecten?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee deze vraag gaat echt over vliegen.
Misschien heb ik mij verkeerd uitgedrukt.
Ik bedoel daarmee te zeggen dat ze gewoon in de aanval gaan en telkens opnieuw je lastig vallen.
Zo heb je geen moment meer rust en daar erger ik mij vreselijk aan. Wat kan ik eraan doen dat zij uitscheiden met 'aanvallen' ?
ronron1212
6 jaar geleden
https://www.tuinadvies.be/artikels/stekende_huisvliegen

Het beste antwoord

Het klopt dat vliegen kunnen steken, dat is vaak als er een regen of onweersbui aan zit te komen, waarschijnlijk iets te maken met luchtdruk.
Alleréérst moet je voorkomen dat er iets in huis staat waar ze van kunnen snoepen.
Vliegen hebben een hekel aan de lucht van citroenmelisse , citroengaranium, en nootmuskaat.
Eventueel kun je daar een oplossing van maken en op je huid doen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ronron1212
6 jaar geleden
https://www.tuinadvies.be/artikels/stekende_huisvliegen
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor uw antwoord. Ik zal dat mengsel van Citroenmelisse en nootmuskaat maken en gebruiken om op mijn huid te smeren. Met vriendelijke groet.....