Waarom vlooien apen elkaar?

Omdat ze elkaar aardig vinden, omdat ze dan verdrietig zijn, of doen ze dat om elkaar te pesten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Dieren
5.7K

Het beste antwoord

Apen hebben last van de vlooien, dus vandaar dat ze er graag vanaf willen. Door het bij elkaar te doen helpen ze elkaar. Ze komen op die manier ook op plekjes, waar de aap zelf niet bij kan. Er wordt dus een gunst verleend. Op die manier drukken apen uit, dat ze elkaar mogen. Ze benadrukken hun vriendschaps/ familieband.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus ze doen dat omdat ze elkaar aardig vinden? Ik denk dat jou antwoord het Beste Antwoord word........
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
heel mooi :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gefeliciteerd, jou antwoord is Het Beste Antwoord geworden! Gefeliciteerd met je 10+ punten!

Andere antwoorden (2)

Omdat ze dat niet bij zichzelf kunnen doen! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sociaal gedrag, tijdverdrijf en nuttig.