film digi-camcorder branden ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eh dit is niet helemaal grammaticaal correct geloof ik.. wat bedoel je?

Antwoorden (4)

absoluut....met de goede software is alles mogelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een aansteker ook !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan inderdaad handig zijn om de handleiding te lezen (van de software of de aansteker, dat mag hij dan weer zelf bepalen) :)
Met een lasbrander schijnt het ook te werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sluit de camcorder aan op de pc, afhankelijk van de uitvoering via firewire of usb. Zet de film op de pc door deze met Windows moviemaker binnen te halen. Bewerk de film en brand deze ook weer via moviemaker op een dvd. Als u Vista heeft kunt u via Microsoft een speciale versie van het programma downloaden.