Wat is de officiële Windows vertaling naar 't Engels van:"kan printerinstellingen niet opslaan. kan bewerking niet voltooien."?

Dit m.b.t. 't zien op te lossen van een printerprobleem.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

Printer settings could not be saved. Access is denied.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kunt alles vertalen meteen van een taal naar een andere op http://translate.google.nl/ google komt dan met het volgende:

can not save printer settings. can not be completed

je kunt zelfs een buitenlandse site helemaal vertalen van bijvoorbeeld russisch naar nederlands...

kijk maar hier...

http://ariom.ru/

http://translate.google.nl/translate?prev=hp&hl=nl&js=n&u=www.ariom.ru&sl=ru&tl=nl

De eerste link is de russische site en de tweede site is dezelfde maar meteen helemaal van het russisch naar het nederlands vertaald...

wellicht overbodig, maar niet iedereen wist dit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat kan je wel doen, maar komt dan niet de foutmeldingszin uit die Windows geeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt... Maar hoe kwam jij daar dan achter?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
internet vertalings machines zijn bagger.
AWM
14 jaar geleden
@...: ff Googelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zie niks!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@acane:
Meestal wel. Wat ik eigenlijk zoek is een database van alle Windows-foutmeldingen in alle talen en dat je die talen dan naast elkaar kunt zetten.
Hier komt de enige juiste:

""Printer settings could not be saved. Operation could not be completed."
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Evt. aanvulling "error 0x00000057"