Hoe kan ik via een programma frans leren?

Hiermee bedoel ik: Met welk PC programma kan ik frans leren. Maakt niet uit of ik ervoor moet betalen of dat het gratis is. Als het maar geen opleidingen zijn. Geen NTI etc.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik heb zelf zo'n programma voor meerdere verschillende talen. Het heet "Teach Yourself Pro". Duik er eens in en misschien kan het je helpen. Plaisir! :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Via prisma cursussen, lekker thuis via de pc.
http://www.prisma.nl/subcategorie.aspx?subcat=7
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan krijg ik er een boek bij.. ik zoek eigenlijk een soort programma wat je woorden kan leren etc.. Ik had vroeger zoiets maar weet de naam er niet meer van.
Als je engels niet al te matig is zou je het kunnen proberen met de BBC taalcursussen. Geheel gratis...