Waarom staat er bij mijn antwoord altijd bewerken ik weet echt niet hoe ik dat anders moet doen ?

Ik bewerk mijn vraag nooit en het komt er altijd te staan.

Ik klik zelfs bewerken niet aan ?

Ik zal zeker wat verkeerd doen of niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Voor de duidelijkheid: deze knop zie je alleen zelf bij je eigen antwoorden. Ik zie hem niet bij jouw antwoorden, maar bij mijn antwoorden.

Je kunt die knop gebruiken als je nog iets aan je antwoord toe wilt voegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met die optie kun je - alleen als je dat wilt - later nog eens wat toevoegen aan je eerder gegeven antwoord.
Dat is alles.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Omdat iemand je een minduimpje heeft gegeven, terwijl dit nu juist wel een waardevol antwoord is.
Als je op "Bewerken" klikt kun je alleen nog iets toevoegen aan wat je al geschreven hebt. Wat je eerder geschreven hebt is niet meer te veranderen.