Hoe komt het dat de vragen die bij populariteit staan niet worden weergegeven op aantal antwoorden?

Ik bedoel dus sommige vragen die minder antwoorden hebben staan hoger. Heeft dit ermee te maken hoeveel mensen op goeie vraag klikken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien wordt de volgorde niet real-time ge-indexeerd en het aantal antwoorden wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat vroeg ik me gisteren ook al af.
Ik denk ergens dat de volgorde bepaald is op welke vraag als laatste een antwoord gekregen heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien dat hoeveelheid antwoorden binnen een bepaalde tijd ook een bepalende factor is.
Stel je vraag heeft binnen 2 uurtjes ongeveer 20 antwoorden. Dan lijkt het mij wel een populaire vraag omdat het toch wel snel de aandacht trekt van mensen.