Kun je erachter komen op/rond welke datum een straatfoto van Google Streetview genomen is?

Ik weet door oranje versieringen hier en daar soms dat het rond het EK geweest zal zijn- maar kun je ergens ontdekken op welke datum het google-autootje door mijn straat in Amsterdam reed?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Je kan kijken of er in de buurt een café is waar ze een bord hebben met een tekst erop als: morgen live: Nederland-Ander land dan kan je kijken wanneer dat gespeeld is en dan is het dus een dag eerder.

Als er staat: Zondag live NL-AL dan weet je dat het ergens in die week is gemaakt..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb wel ontdekt dat de foto van mijn omgeving op een dinsdag is gemaakt. Er was een markt bij het winkelcentrum.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er wordt niet aangegeven op welke datum de foto's zijn gemaakt, het verschilt teven ook per foto. Je kunt door dingen als een markt wel een goede inschatting maken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
25 augustus 2008 werd in Groningen mijn buurt gefotografeerd. De buren haalden toe de schutting weg i.v.m een verbouwing: is keurig te zien.