Waarom wordt mijn afbeelding niet getoond?

Ik heb net bij een vraag een antwoord gegeven tezamen met een afbeelding. Deze afbeelding wordt echter niet getoond... Wat moet ik precies doen om een afbeelding bij mijn antwoord te zien?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Je ziet de afbeelding pas als je de vraag helemaal geplaatst hebt. Dat is wel jammer, want als je per ongeluk de verkeerde afbeelding neerzet, krijg je die later niet meer weg.

Je ziet wel een preview van de tekst, maar van de afbeelding zie je alleen "afbeelding is toegevoegd".
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zie hem gewoon hoor
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaad, ik snap niet wat het probleem is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zie je afbeelding ook niet. Wat is je afbeelding dan?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Even op backspace drukken en weer opnieuw je vraag openen.. Tada.. Daar issie. Weet ook niet waarom het zo is, maar het is wel zo...