Zijn er ook vragen op www.goeievraag.nl die nooit een antwoord krijgen?

Ik heb ze nog niet gezien...

Aanvulling na één antwoord: ik zou het wel grappig hebben gevonden -bedenk ik nu- als mijn vraag zonder antwoorden gebleven zou zijn, maar helaas...

Picture for question
15 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Ze zijn er wel, maar komen - gelukkig - slechts sporadisch voor. Vaak gaat het dan om zeer specialistische vragen, die (bijna) niemand kan beantwoorden. Soms gebeurt het ook wel eens dat er heel veel vragen in korte tijd worden gesteld, zodat enkele vragen te snel uit het zicht verdwijnen en daardoor een stille dood sterven.

Gelukkig kun je nu ook vragen bekijken die een 'antwoord nodig' hebben (d.w.z. vragen die bijna verlopen en geen of weinig antwoorden hebben gekregen). Op die manier komen die vragen alsnog even onder de aandacht om zo hun kans op beantwoording te vergroten.

Overigens zul je gesloten vragen zonder antwoorden niet terugvinden. Deze worden namelijk automatisch door het systeem verwijderd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
James, hoe lang blijven vragen en antwoorden in het systeem staan? ik ben nog niet zo lang bij deze site, en inmiddels zijn er al heel wat vragen en antwoorden gegeven. Af en toe ben ik aan het zoeken en loop ik tegen oude vragen en antwoorden op. Best interessant.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor altijd. Alleen gesloten vragen zonder antwoorden worden verwijderd. En vragen die niet voldoen aan de richtlijnen/voorwaarden natuurlijk.

Andere antwoorden (3)

Kijk onder de tab "antwoord nodig" daar staat er in elk geval 1 die 0 antwoorden heeft gehad.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb ooit een vraag gesteld waarop geen antwoord is gekomen. Deze was echt heel specifiek, voor mij belangrijk, maar waarschijnlijk niet de interesse van de andere GoeieVraag beantwoorders.
Dus ja: ze bestaan...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vroeg een keer: zijn er vragen waar niemand een antwoord op weet?

ik kreeg geen antwoord.