Ik wil graag mobiel internetten in Duitsland (prepaid) hoe werkt Web 'n' walk in Duitsland?

Ik kom niet uit de Duitse site...

/Edit Met een Nederlandse simkaart is dit onbetaalbaar, ik dacht er daarom aan om in Duitsland een prepaid kaartje te kopen.

In Nederland kun je met een prepaid voor 2,50 per dag onbeperkt internetten.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Wat wil je precies weten?
Met Xtra web'n'walk, zo heet het in Duitsland, kun je voor 4,95 euro per dag mobiel internetten. Hiervoor moet je een Data Simkaart kopen, online kost die 10 euro (met 10 euro tegoed erop). Alleen de data is onbeperkt voor die 4,95 euro, voor gewone gesprekken moet je extra betalen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als ik het goed begrepen heb van een vriendin die voor een telecomwinkel werkt kun je alleen met Vodafone vrij onbeperkt door Europa mobiel internetten. Voor alle andere providers zul je dit ongetwijfelt op bijv. KPN.com kunnen vinden welk prijskaartje hier aan hangt...

In Nederland kost het mobiel internetten met KPN pre-paid € 1,50 per dag...