Is het al iemand opgevallen dat je opeens je eigen antwoorden op deze website kunt bewerken?

Nou ja, bewerken, je kunt er wat aan toevoegen.
Hulde!

AWM
15 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (8)

En dat niet alleen,wie goed oplet ziet nog meer.
Je bent de eerste die het meldt.Prima!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is heel fijn want ik zie soms hele sneue spelfouten in mijn reacties.

Kunnen we nu genadeloos spel- en taalfouten bij anderen afkraken? :P Die kunnen immers nu verbeterd worden! :)

Disclaimer: Het bovenstaande is uiteraard behoudens spel- en drukfouten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
AWM
15 jaar geleden
Dat gaat je niet helpen, want je kunt alleen tekst toevoegen, niet editen.
Dus blijven de spelvauten staan...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee dus, want je kunt alleen toevoegingen doen, zoals we dat al bij de vragen konden doen. Geen wijzigingen in sgreivauden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Idd, Panteao. Mijn vraag was een perfect voorbeeld van hyperbool (overdrijven voor effect)... ;)
Ja en andere wijzigingen zijn er ook, kijk maar eens bij instellingen. Antwoordman is overigens niet de eerste die het meldt zoals Panteao beweert op http://www.goeievraag.nl/vraag/behoefte-wens-melden-goeievraag-nl.6012 waren we er ook al achter.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja het is maar wat je dan een 'melding' noemt. Een officiële melding van de site zelf is er niet in ieder geval, maar het toevoegen van extra dingen aan je antwoord kan dus nu. Je kunt ook zien wie er moderator is, je kunt op je eigen profiel wat meer informatie kwijt enz.
nee niet opgevallen.

hee ja wat een handige functie goed werk. Er zijn trouwens meer goede verbeteringen door gevoerd zoals de antwoord nodig optie. Keep up the good work Goeievraag!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
AWM
15 jaar geleden
O ja, antwoord nodig, nu zie ik 'm ook.
Ook handig. Maar niet waterdicht.
Het zijn niet gesloten vragen met weinig antwoorden, maar dikwijls is er toch al een sluitend antwoord gegeven.
Toch goede optie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij is het M-tje voor Moderator in de rechterbovenhoek ook nieuw (of ik heb nooit antwoorden van moderators gezien).
Wel leuk om te zien dat men nog bezig is met de site en dat er (blijkbaar) ook geluisterd wordt naar leden :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En wat is de M midden rechts? En de M onderin?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik had het over de M in de rechterbovenhoek van een avatar. De M staat soms ook op een andere plaats, omdat ie verplaatst wanneer je reacties weergeeft/toevoegt. Het balkje waarin je niveau staat aangegeven heeft dat probleem ook.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
M staat voor dat ik moderator ben. Ps antwoord was een grap :P
Ik zag het inderdaad net, het is jammer dat je nog niet echt je antwoord kan bewerken. Maar het is zeker al een goede verbetering en een stap in de goede richting :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Even proberen....

/Edit Ja het werkt!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat mij ook opvalt is dat de moderators een M bij hun avatar hebben staan (ten minst, kga er van uit dat de M van Moderator is...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
klopt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zo jij bent snel...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
haha niets voor niets moderator ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Klopt inderdaad van die M.
Hopelijk betekend dit niet dat mensen hun antwoorden falikant gaan wijzigen. Je kunt namelijk niet de antwoord-geschiedenis zien. Iemand kan vandaag ja antwoorden, morgen nee, overmorgen misschien, en zo de boel flink in de war sturen.

Ik kan er een extra opmerking onder zetten. Aha, dat is inderdaad een gouden optie!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee klopt niet. Je kan alleen extra informatie er onder zetten je originele antwoord blijft altijd staan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik had het nog niet gebruikt. Zo is het een goede mogelijkheid!