Hoe bekend is www.goeievraag.nl bij Nederlanders in andere tijdzones?

Het valt me op dat het 's nachts erg rustig is op deze website. Lijkt me ook logisch, omdat veel gebruikers in Nederland dan slapen. Maar er wonen toch ook veel Nederlanders in het buitenland, bijvoorbeeld in de Verenigde Staten of in Australië? Kennen zij deze website (nog) niet? (deze vraag is geplaatst om 4:00 uur 's nachts)

15 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het percentage Nederlanders/Nederlandstaligen buiten Nederland is niet erg groot. Daar komt nog bij dat dat Nederlanders zullen zijn met gemiddeld andere interesses dan een website als goeievraag.nl.
Ook bij grote Nederlandstalige websites zie je dat het verkeer 's nachts echt een fractie is van het verkeer overdag.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

GV bestaat nu anderhalve maand. Dus dit duurd wel even voordat dit is doorgedrongen tot L.A. of Canberry...

Het zal best wel gebeuren dat deze mensen hier komen, maar heb even geduld...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nou hier in Spanje is het bij mij wel bekend !!!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ligt aan verschillende factoren.

Geintresseerden zullen eerder GV vinden dan niet-geintresseerden. En snachts zullen er echt wel mensen uit het buitenland op GV zitten hoor :D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat buitenlanders in de vreemde allereerst veel drukker zullen zijn met hun carriere, want dat is vaak een reden om naar het buitenland te verhuizen. Dan zit je niet hele nachten op GV door te halen, lijkt mij.

Er zijn wel genoeg mensen in Nederland die hier aanwezig zijn 's-nachts, want als ik op sta zijn er altijd een paar nieuwe vragen en antwoorden. En dat zouden (in principe) al die buitenlanders kunnen zijn, maar dat denk ik echter niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
82 % van alle gv'ers wonen in dezelfde wijk . We weten het alleen niet van elkaar.