Als ik in WORD iets selecteer en dan 'eroverheen' wil typen blijft het nu gewoon staan. Dit hoort niet. Is hier een knopje voor?

Normaal als ik in WORD of andere programma's een woord selecteer en dan ga typen dan komt dit ipv het geselecteerde woord. Maar sinds een tijdje blijft het bij WORD gewoon staan. Bij andere programma's bijv. internet enzo. werkt het wel gewoon nog normaal. Is hier een knopje voor op het toetsenbord of een andere methode? Ik heb Windows xp.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Onder het menu "Extra" kies je opties, vervolgens kies je de tab "bewerken". Daar moet je het vakje "selectie overschrijven" aanvinken. Klaar!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

op de knop insert klikken staat boven delete .
Daar heb je waarschijnlijk per ongeluk op geklikt dus nog eens klikken en dan moet het goed zijn
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Che heeft het juiste antwoord. In de status bar kun je controleren of overwrite aanstaat of niet (OVR al of niet gedimd)