Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De links openen niet meer in een nieuw venster...

Volgens mij opende de links in gegeven antwoorden een paar dagen terug nog in een nieuw venster. Nu niet meer... wel lastig met navigeren.

Ik heb volgens mij niets aan mijn instelling op de pc veranderd.

Ben ik de enige die hier last van heeft, of moet ik even contact opnemen met de bouwers?

Edit: ik merk dat ik niet de enige ben. Ik stuur even een berichtje... dank voor jullie reactie!

Edit 2: Het is alweer opgelost. Ik kan weer rustig op links klikken zonder dat ik de weg naar de vraag kwijtraak.

En alle complimenten voor de mensen achter de site!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Je hebt gelijk, ik heb het ook al ondervonden. Rechts aanklikken en openen in nieuw venster misschien een optie?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Klopt, neem even contact op met de ontwerpers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb net een 'contactje' verstuurd naar het team van Goeievraag.nl.
Wellicht lezen de developers hier mee!
Je kunt ook op ctrl (nieuwe tab) of shift (nieuw venster) drukken tijdens het klikken. Hoop ik alleen dat in jouw geval je handicap dit wel mogelijk maakt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heeft niets met je eigen instellingen te maken en alles met die van deze site.

Echt last heb ik er overigens niet van maar onhandig is het zo nu en dan inderdaad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kan niet aan de site liggen, bij mij opent alles in een nieuw venster.
Misschien toch bij instellingen eens kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goeievraag.nl is opgemaakt in XHTML 1.0 strict, en die staat het target-attribuut niet toe. Opzich om een hele goede reden: de gebruiker zou zelf moeten kunnen beslissen of hij een link in een nieuw venster wil openen of in hetzelfde venster. Als je een nieuw venster forceert kan de gebruiker niet zeggen dat hij het toch in hetzelfde venster wil bekijken (andersom wel).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij deze openen de links naar bronnen weer in een nieuw venster. Probeer maar:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zie het. Helemaal top! Dank je wel.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding