Zip bestandje van maken, toevoegen als bijlage, opsturen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon proberen. Als de mailservers meewerken komt het aan.
Maar, als het niet lukt, dan ergens parkeren op het internet, dat kan gratis op een heleboel
websites, zoals www.yousendit.com en http://verzend.be/
Daarna het linkje mailen.
AWM
15 jaar geleden
Als het bestand te groot is, kun je met diverse compress programma's het niet in 1 maar in meerder zip of rar bestanden laten omzetten.

De betere programma's maken er zelf een autoexe van die na het ontvangen van alle delen het geheel weer samenvoegt tot 1 geheel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ligt erg aan de mailserver, bij mij (xs4all) kun je filmpjes van 15 gewoon versturen.
anders inderdaad in stukjes hakken en meerdere mailtjes sturen, maar ook dat is afhankelijk van de ontvangende mailserver, als de ontvanger zijn mailbox te klein is en hij/zij 'm niet leeghaald krijg je 'm ook weer terug.
winrar of winzip zijn volgens mij gratis compressie programma's en daar kun je aangeven hoe groot de pakketjes mogen worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Via GMail kun je bijlages versturen met rrn maximum grootte van 20 MB.

Zie bron: http://www.pcmweb.nl/nieuws.jsp?id=1987575
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat ook een slim alternatief is, en dan heb je ruimte voor filmpjes die veel groter zijn dan 10mb is om de file te uploaden op youtube en dan de link te sturen. Dit kan natuurlijk alleen als er geen copyright beschermt materiaal op het filmpje staat. Je hoeft er niet bang voor te zijn dat veel mensen je filmpje zullen zien. Als jij het niet voorziet van Tags zal het alleen vindbaar zijn op titel en dus niet snel worden gevonden. Dus gewoon uploaden, URL in email en je bent klaar
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Youtube is een goed alternatief, maar zo kan je ook binnen facebook films uploaden en downloaden (zo zullen er nog meer sites zijn), versturen is wellicht niet zo'n probleem (hotmail/gmail), maar de ontvanger moet ook ruimte in zijn/haar inbox hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
je kan em ook converteren naar een andere bestands extentie (bijv .mov) om het bestands formaat kleiner te maken.
zie link voor downloads.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gratis tot 1 GB via Pando.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het beste kan je het bestandje uploaden naar een site zoals www.rapidshare.com

Want het is ook maar de vraag of de ontvanger een filmpje van 10Mb in zijn mailbox kwijt kan.

Na het uploaden krijg je een linkje. Die stuur je per Email naar de ontvanger en die pikt het weer van Rapidshare op.