Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik een kopie van mijn dvd's?

Kopiëren voor verkoop is niet toegestaan, daar ben ik me van bewust, maar als ik een backup wil maken van mijn dvd's (just in case) is dat wel toegestaan. Nu kom ik er alleen achter dat ze beveiligd zijn tegen kopiëren, wat nu? Iemand een tip of idee?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik kopieer eigenlijk nooit. Ik maak altijd images en brand ze daarna. Ik vind het persoonlijk een makkelijkere procedeure.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Handleiding DVD's kopiëren met DVDfab en DVDshrink

Veel nieuwe DVD's zijn tegenwoordig op een veel betere manier beveiligd. Om ook deze DVD's te kunnen kopiëren heb je de volgende programma's nodig;

- DVDfab
- NERO 7
- DVDshrink

lees verder bij de bron hieronder
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedankt voor je snelle antwoord, heb het getest, maar helaas... Sex and the City wil misschien niet gekopieerd worden... :(
Een dvd brander is ook handig
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de dvd klonen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik gebruik CloneCD. Als 't daarmee niet lukt, is de boel beveiligd en is de kans klein dat 't uberhaupt gaat lukken als je er veel tijd in steekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, een DVD copieren met een CD programma is ook niet erg slim, maar met CloneDVD gaat het echt wel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
CloneDVD werkt niet... helaas, al van alles geprobeerd!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding