Omdat dit bij jouw type mobiele telefoon of niet ondersteund is, of niet aan staat. Mijn mobiel veranderd hem namelijk wel automatisch.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat ligt aan de instellingen van je PC en die van je telefoon. Je kunt beide uit/aan zetten als het gaat om automatisch de zomertijd aanzetten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat ligt er aan hoe de software van je telefoon is geprogrammeerd. Mijn teelfoon doet het bijvoorbeeld wel. (en ik heb alweer een aardig oude telefoon met windows als besturingssysteem)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat een pc is aangesloten aan internet (anders kon je deze vraag niet stellen op deze site). Bij een telefoon zou je het normaal gesproken wel moeten kunnen instellen.