Hoe kan het dat mijn venster hapert?

De driver is goed geïnstalleerd. De kleuren doen het ook goed. Maar stel dat ik naar deze computer ga, en dan de titelbalk vastpak en dit venster verplaats, hapert hij.
Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

De driver kan wel op de juiste manier zijn geïnstalleerd, maar als 't een 'flut-videokaart' is dan helpt dat niks.
Ook kan 't zijn dat er teveel achtergrondprogramma's aanwezig zijn die de snelheid van 't beeldopbouw teveel verstoren.
Verder kan je nog even kijken of hardwareversnelling wel aan staat:
1. Start / Run / desk.cpl {enter}
2. Settings / Advanced / Troubleshoot
3. Hardware acceleration: staat ie aan?

Toegevoegd na 26 seconden:
Te weinig intern geheugen kan waarschijnlijk ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja. staat aan.
Het gaat om een radeon X1550
Er zit een intel processor in.
Ik las al ergens dat de CataLyst Control Center niet samengaat met een intell processor (omdat die videokaart van AMD is (zijn dus concurenten))
Zo even wat geheugen er bij inzetten. Bedankt iig voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas werkt dit niet.
Nu nog even kijken of er veel programmas op de achtergrond draaien die er voor zorgen dat die hapert.

Andere antwoorden (1)

Ik heb dit probleem ook gehad en mijn beeld was ook traag, ik heb het verholpen door een wat oudere driver te installeren. Het kan ook zijn dat je niet de complete drivers hebt geinstalleert of dat er al een update is geweest.
ik hoop dat het werkt.