- Kijken of je speakers aan staan
- Kijken of je de software niet op mute hebt staan
- Kijken of windows de speakers niet gemute heeft (Microfoontje in de klok/tijdsbalk)
- Kijken of het volume niet op 0 staat

daarna: Naar hardware beheer en dan je geluidskaart opnieuw installeren

Als dat allemaal niet helpt.. nog een keer vragen, dan zit er iets anders fout.

Opnieuw opstarten zou kunnen helpen als het gewoon een omgevallen bitje is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer de driver van je geluidskaart opnieuw te installeren. Eerst maar even kijken of alle stekkertjes er goed zitten en je niet ergens het volume uitgedraait / uitgedrukt hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Whahaha
opnieuw opstarten.... dit werkt bij de meeste simpele problemen wel ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je speakers aan zetten.

Ff serieus, vertel eerst wanneer het mis ging en wat je al ondernomen hebt om het probleem te verhelpen. Anders kunnen wij hier alleen gissen naar de reden waarom je geluid het niet doet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anders even systeemherstel doen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het stekkertje van de speaker er weer indoen?