Je moet na het sluiten van je account in ieder geval niet steeds weer inloggen om te zien of ie al weg is want dan blijft je account gewoon actief. Meestal is je account pas na een dag (of soms twee) echt verwijderd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Log in op Hyves en klik op de link die ik opgeef als bron
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Via onderstaande link:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Log in op Hyves.
Scroll helemaal naar de onderkant van de pagina.
Klik onder hulp nodig? op FAQ
Rechts in beeld zie je de Meest gestelde vragen.
Het tweede puntje is: Hoe kan ik mijn account deleten.
Klik je daar op, dan krijg je direct de melding: Klik hier om je account te deleten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
formateer je pc en je ben alles kwijt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
? hoezo, je account blijft dan toch gewoon bestaan. Je kan immers op elke computer op hyves inloggen "(die - is overigens niet van mij)