Hoe kan je in Word een plaatje (als achtergrond) doorzichtig maken (je moet het nog wel zien, maar wazig!)?

Ik heb een achtergrond plaatje. (1 a4 groot)
Daarop wil ik wat tekst typen, maar dit moet op een duidelijk stuk dan alleen op de achtergrond. Daarom heb ik een blanco plaatje op de achtergrond geplaatst, en daar plaats ik mijn tekst. Maar, nu wil ik dat het blanco plaatje wazig wordt, zodat je wel de eerste achtergrond nog kan zien! Hoe doe ik dit (ook alweer)?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
25.3K

Antwoorden (2)

Ja dat kan... Klik met rechts op het plaatje, klik eigenschappen en zoek dan verder... Elke windows is weer wat anders... Ik weet niet welke windows je hebt, maar rechtsklik plaatje, eigenschappen en dan is er een optie waarbij je de transparantie kunt instellen...

Nu ik zeg dat het er is, kun je het zeker vinden...
succes...

Toegevoegd na 45 seconden:
Als je er een watermerk van maakt dan is het standaard al doorzichtig, dus dat is voor een A4 plaatje een goede optie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als watermerk instellen bij je pagina-instelling...