Ik krijg graag reclame in mijn emailbus. Hoe krijg ik een overzicht van alle nieuwsbrieven van BELGISCHE winkels die nieuwsbrief aanbieden?

Toegevoegd na 54 seconden:
of... geef gewoon de link van een website
deze heb ik al
-hema
-aldi
-wibra
-zeeman
-

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga uit van de Zoek die ik hieronder bij de Bronnen heb gezet. Met enige fantasie moet je een eind kunnen komen.

Toegevoegd na 40 seconden:
Deze Zoek zoekt naar alle websites die op .be eindigen, en waarin de woorden "nieuwsbrief" en "aanmelden" voorkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

www.fnac.be

Maar degenen die je zelf al noemt zijn (ook) Nederlands. Wat dacht je van Wehkamp, Kruidvat, Etos, Neckermann, Klingel. AH> Neem een winkel; zet er www voor, punt en landencode erachter en voilà. Simpel toch!