Wie kan mij uitleggen hoe ik van verschillende emailadressen de post in één keer kan lezen, hoe kun je alles bij elkaar zetten?

Ik heb een mail adres met inbox van mijn werk, en en hotmail account.
Het is zo lastig dat ik ze apart van elkaar moet openen om
mijn mail te lezen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Antwoorden (5)

Je zou kunnen instellen dat bv. al je mail van je werk door word verstuurd naar je Hotmail, al weet ik niet of dat mogelijk is (weet niet wat voor mail dat is). Maar van hotmail naar je werk werkt denk ik sowieso wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je email vanuit 1 account laten doorsturen naar je hotmail, of andersom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met windows live mail is dit zo gepiept. werkt ongeveer als outlook express. je kan hier heel makkelijk meerdere email accounts in kwijt. instellen van live en hotmail accounts gaat super makkelijk. downloaden dus dat live mail!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier is gmail voor gemaakt (van Google).

Neem een account, en in de settings kun je de gegevens van al je andere mail-accounts opgeven, zoals je dat ook in een mailpakket als outlook doet.

Dan kun je vervolgens dat ene account gebruiken zoals je dat wilt. Als je vanuit gmail een antwoord geeft, dan denkt de geadresseerde dat het komt uit de account waar hij heen stuurde.
Ook kun je zelf mail sturen 'vanuit' al je accounts, zonder te wisselen. En gmail heb je dus altijd en overal bij je. Elke pc die je vindt met internet geeft je AL je mail (met je username en password dan).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of je installeert een programma als POPpeeper, deze kan meerdere accounts aan en haalt de mails voor je op. Daar vandaan kun je eventueel rechtstreeks antwoorden of in het standaard mailprogramma laten openen om te antwoorden. Ook kun je rechtstreeks de mail verwijderen van de server, dus spam kun je al weggooien voordat je hem helemaal hebt hoeven binnenhalen.